Passafleur bloemenwinkel 
Al ruim 35 jaar uw vertrouwde bloemenwinkel!

Formulier klachtenafhandeling

Heeft u opmerkingen over de kwaliteit of service van Passafleur? Dan horen wij dat graag. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klacht, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en de klacht tot volle tevredenheid op te lossen. 

Iedereen kent het gezegde: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen.  


Klachtenafhandeling

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 

PROTOCOL  KLACHTENAFHANDELING



Klacht

Consument moet voldoen aan

Afhandeling 

Niet geleverd

Reactie binnen 1 week

Alsnog leveren met excuus ten bedrage van  ca. 50% van het orderbedrag.

Niet geleverd, niet   thuis

Reactie binnen 1 week

Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen.

Te laat geleverd

Reactie binnen 2 dagen

Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag

Te vroeg geleverd

Reactie binnen 2 dagen

Nogmaals leveren met excuus.

Kwaliteit niet goed*

Toonbaar binnen 7   dagen

Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw  bezorgen van zelfde bestelling.

Onvolledige levering

Reactie binnen 2 dagen

Nalevering van het  ontbrekende


  

 
E-mailen
Bellen